Vraag

Nummerweergave vaste telefoon werkt niet meer

  • 26 July 2020
  • 3 reacties
  • 232 keer bekeken

Bij elk ontvangen telefoon krijg ik op mijn vaste Lijn externe beller ipv van het nummer of naam die in de telefoon staat. Ik heb mijn telefoon lijn overgezet naar verbinding 2 mijn experia box gereset en niks helpt. Hoe kan ik dit oplossen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ai…

Laat me raden: Experiabox V8.

I.i.g. is er een defect ontstaan in de gebruikte SIP server i.h. modem. (SIP-server zet VoIP om naar PSTN).

Heb je al je gegevens ingevuld in je forumprofiel hier? Overal waar (privé) bij staat is alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators hier. Dit kan alleen via een moderator opgelost. Die kan het nummer overzetten op SIP2 of het modem omruilen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Denisehoman, welkom! Ik zie dat je een V9 gebruikt, klopt dat? Ik zie in ieder geval niets bijzonders op het eerste moment. Heb jij je toestel zelf ook al eens gereset? Het heeft met deze telefoon wel gewerkt?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, werkt het inmiddels weer? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.