Beantwoord

Onterechte opzegging

  • 6 January 2021
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb vandaag een mail ontvangen waar ik niets van begrijp. Men suggereert dat ik mijn abonnement van KPN op wil zeggen hetgeen niet juist is.

Vandaag heeft een monteur het probleem van het 2de aderpaar opgelost. Vaste telefonie werkte niet. Het bleek dat ik een nieuw nummer zou moeten aanvragen omdat het oude contract (nummer) meer dan 2 maanden geleden niet meer gebruikt werd. Hier voelen wij niet veel voor en hebben daarom besloten af te zien van het vast bellen. De overige diensten willen we blijven gebruiken. 

Graag reactie. Met groet J Duijvesteijn

icon

Beste antwoord door Hanna_ 13 January 2021, 19:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jos-coby, welkom. 

Ik raad je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze telefonische klantenservice  via 0800-0402 om dit op te lossen. 

Ik heb dit inmiddels al gedaan. E.e.a lijkt opgelost. Even afwachten of dit ook werkelijk wordt opgelost.