Beantwoord

Onverwachte en onterechte kosten

  • 25 May 2020
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb nu hetzelfde. Na afloopdatum overgestapt naar TMobile. Nu krijg ik een eindafrekening van meer dan €240. Netjes gewacht tot het contract afgelopen was en ruimschoots aangegeven dat ik niet ging verlengen. Het rare is dat het niet eens kosten zijn binnen het contract maar buiten mijn bundel datagebruik. Dikke onzin. Hoop dat iemand hier mij mee kan helpen.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 June 2020, 14:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Willem99, hoewel de aanleiding minder leuk is. Een rekening van €240,- is even flink schrikken :frowning2:

Wordt de herkomst van deze extra kosten niet duidelijk als je de specificatie bekijkt die als bijlage bij je factuur hoort? Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Zojuist gedaan Maja. Het gaat trouwens om 283 Euro:anguished:

 

Reputatie 7
Badge +20

Nog erger schrikken dus :grimacing::disappointed_relieved:

Ik zou er enorm graag voor je in willen duiken om te kijken waar de kosten vandaan komen en of we er wat aan kunnen veranderen, maar ik zie dat het een zakelijke aansluiting betrof. Daardoor heb ik zelf je abonnementsgegevens en facturen niet inzichtelijk. Zou je dit probleem in een nieuw topic uit willen leggen op het zakelijke KPN forum? Mijn collega's daar zullen dit tot op de bodem uit kunnen zoeken!