Beantwoord

oude telefoon PTT Ericsson T65-TDK aansluiten op Experia box

  • 12 September 2019
  • 43 reacties
  • 2433 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

43 reacties

in het midden en verder niks geen draadjes er in ?

 

Een paar jaar geleden wou ik ook graag weer de ptt telefoon.Ik had toen bij de karwei toch maar dat blokje gekocht.Verbazingwekkend werkte het met mijn thomson tg789vn!

ja dat heb ik moet allen de volgorde weten want anders word het draadje zo kort als het niet goed gaat

 

in het midden en verder niks geen draadjes er in ?

 

ja.De andere kan je gewoon afknippen!

ja dat heb ik moet allen de volgorde weten want anders word het draadje zo kort als het niet goed gaat

 

geen-rood-groen-geen.

ok op hoop van zegen van de week wel eens uitproberen  en dan hopen dat het werkt

 

top!

thanks voor de hulp hoor 

laat wel weten of het lukt 

:rofl::rofl:

 

oke,leuk!

nou bij nader inzien heb ik toch maar besloten voor de verloop stekker . want dan blijft de telefoon wel net zoals hij altijd vroeger was 

dus heel erg bedankt voor het mee denken allemaal hoor en dit topic mag van mij op slot hoor is opgelost 

nou bij nader inzien heb ik toch maar besloten voor de verloop stekker . want dan blijft de telefoon wel net zoals hij altijd vroeger was 

dus heel erg bedankt voor het mee denken allemaal hoor en dit topic mag van mij op slot hoor is opgelost 

doet de telefoon het nog goed?

tot nu toe wel ja 

hij was al omgebouwd voor het netwerk alleen geen andere stekker er aan 

fijn!

Ik heb een T65 telefoon met een “oude” stekker met 4 pinnen. Op de muur heb ik een aansluiting die past op de stekker. Ik kan wel gebeld worden op de telefoon, de beller hoort mij ook. Ik hoor alleen de bellen niet terug praten. Ook kan ik niet bellen en hoor ook geen kiestoon als ik wil bellen. 

Ik heb de Experia Box v10A als de modem

Kan ik de aansluiting makkelijk ombouwen zodat ik de telefoon kan gebruiken?

 

 

Ik heb een T65 telefoon met een “oude” stekker met 4 pinnen. Op de muur heb ik een aansluiting die past op de stekker. Ik kan wel gebeld worden op de telefoon, de beller hoort mij ook. Ik hoor alleen de bellen niet terug praten. Ook kan ik niet bellen en hoor ook geen kiestoon als ik wil bellen. 

Ik heb de Experia Box v10A als de modem

Kan ik de aansluiting makkelijk ombouwen zodat ik de telefoon kan gebruiken?

 

 

Je hebt er een draaischijf op neem ik aan?

Klopt. Mijn huidige telefoon heeft een verloop naar een 4 pinstekker

Dan heb je volgens mij een converter nodig.

@NHendriks / @PeterG ,Hoe heet zo´n ding ook alweer en waar kan je dat kopen?

Reputatie 7
Badge +11

Dan heb je volgens mij een converter nodig.

@NHendriks / @PeterG ,Hoe heet zo´n ding ook alweer en waar kan je dat kopen?

De converter is enkel om van pulse-kiezen naar tone-kiezen te gaan, ik ben zelf fan van deze: http://www.picbasic.nl/dtmf-telefoon.htm. Deze doet verder niets met het gesprek. Als je de beller niet kan horen bestaat de kans dat de speaker in de hoorn kapot is of niet goed is aangesloten.