Beantwoord

Overweging om vaste telefoon op te zeggen

  • 3 February 2020
  • 5 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik overweeg om mijn vaste telefoon af te schaffen. Ik gebruik hem “nooit” en er wordt “bijna nooit” op gebeld. Kan iemand mij “informeren”?

icon

Beste antwoord door PeterG 3 February 2020, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u? Bij sommige (oudere) abonnementen is telefonie een vast onderdeel wat niet verwijderd kan worden. De enige optie die je dan hebt is verlengen naar een nieuw Hussel abonnement. Puur financieel schiet je daar doorgaans niet veel mee op.

Nick beantwoord het al.

Enkel doen als je het via Mijn KPN uit kan zetten.

Bij Alles in één worden er géén abonnementskosten voor de vaste telefoon gerekend. Alleen de gesprekskosten. Maar een verstandig mens belt sowieso uitgaand via de mobiele bundel natuurlijk.
Bij A-i-1 gaat weglaten v.d. telefoon dus niks schelen in de maandelijkse kosten als je er nu al niet meer uitgaand mee belt.

Bij Internet + TV abonnement is vaste telefoon een optie voor € 1 per maand. Dat is wat het gaat schelen bij  weglaten.

Bij Hussel is het een optie voor € 2 per maand. Heb je nu echter Fox Sports of Pluspakket als KPN Compleet dan ben je met Hussel zonder telefoon duurder uit dan met Alles in één met telefoon. Gratis zenderpakket is er nml niet meer met Hussel.

Reputatie 7

Hoi @RudolfV, welkom op het forum. Zoals je aan bovenstaande reacties kunt zien is het inderdaad afhankelijk van het abonnement wat je hebt, bij de abonnementen waar het een onderdeel is van de basis kan een telefoonnummer alleen opgezegd worden door te wijzigen naar een nieuw Husselpakket. Maar omdat je er dan niet voor betaald kan je het nummer ook gewoon niet gebruiken, dat is de makkelijkste optie in dat geval.

Heb je al kunnen kijken wat voor abonnement je hebt en of het via de MijnKPN te wijzigen is? Als je wilt kan ik ook met je meekijken, daarvoor kan je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel toevoegen. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Hoi @RudolfV, we hebben nog geen reactie van je gezien. Heb je met bovenstaande reacties een beslissing kunnen maken?