Beantwoord

Overzetten contacten van Chicago Duo naar Gigaset A753 Duo

  • 6 October 2023
  • 8 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Mijn schoonmoeder heeft nu een KPN Chicago DUO set en gaat over naar de nieuw aan te schaffen  Gigaset A735 DUO vanwege de grotere knoppen op het toestel.

Weet iemand een (eenvoudige) manier om de contacten lijst over te zetten ?

Thanx!

Supergrover

 

 

icon

Beste antwoord door PeterG 6 October 2023, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

misschien kunnen de handleidingen hier in helpen Alle handleidingen voor je vaste en draadloze telefoon | KPN

Reputatie 1

Daar heb ik al in gezocht……
Ik zie dat ik een lijst kan versturen van die chicago duoset (nooit geprobeerd) maar weet niet of dat nwe toestel dat aankan ……….

Ik sta open voor ideeen

Thanx!

 

Meldt één oude handset ook aan op het nieuwe basisstation. Dan kun je van daaruit de lijst kopiëren. Hele lijst; handset voor handset. 

Kpn heeft feitelijk Gigaset dus mogelijk zal ondersteunt zijn lijkt mij.

Reputatie 1

kan ik een handset op meerdere basisstations aanmelden ?

Ja, je hoeft de oude handset niet eerst af te melden op het oude basisstation.

Hij zal echter niet automatisch switchen tussen bases. Dus 2 bases gebruiken op de lijn is dan weer niet handig.

Reputatie 1

Ik heb nog een C47H handset liggen als ik die nu eens aanmeld op het oude basisstation

de lijst copieer  en daarna de C47H aanmeld op het NWE basisstation en dan weer de lijst copieer

Gaat dat zo werken ?

 

Ja. Dat kan ook. Wel eerst de huidige lijst in de C47H, indien aanwezig, wissen. Die wordt niet overschreven. Maar dan aangevuld met de items van de andere.

Reputatie 1

Inderdaad, dit was de oplossing !

THANX!