Probeer al 2 weken probleem met vaste telefonie op te lossen

  • 2 November 2020
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Klantenservice is niet bereikbaar. In "gesprekstoon”,  Het nummer wat ik in een mail heb gekregen om een speciaal probleem op te lossen, krijjg ik niet eens een toon. Niets, dode lijn…...KPN is over het algemeen lastig te bereiken. Probeer al 2 weken een probleem met vaste telefonie op te lossen…...maar werkt niet als je KPN niet eens kan bereiken!!! 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.


1 reactie

Reputatie 2
Badge +5

Dag @Pkalk! Wat lastig dat het niet lukt om ons te bereiken. Je kunt altijd bellen naar ons algemene klantenservicenummer, 0800 0402. Mijn collega's daar kunnen je helpen of doorverbinden met een andere afdeling indien nodig. Wanneer je problemen ervaart met je huistelefoon, dan is het handiger om even te bellen via een mobiele telefoon. 

Ik begrijp dat je al eerder contact hebt gehad hierover en daarom een speciaal telefoonnummer hebt gekregen dat je kunt bellen bij problemen. Ik wil graag even meekijken wat ik hierin kan betekenen. Kun je toelichten wat voor problemen je precies ervaart? En wil je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Reageer