Enkele weken geleden ben ik aangesloten op glasvezel en kreeg daartoe een NTU en een Box V12b toegestuurd ter vervanging van mijn Experiabox V9 (geen idee waarom).
Het probleem doet zich nu voor dat direct na een restart of factory reset van de Box 12b de inkomende nummerweergave werkt maar na ongeveer een half uur werkt de nummerweergave niet meer.
Diverse malen contact gehad met de klantenservice en die hebben e.e.a gecontroleerd maar zonder resultaat, ze zouden er een notitie van maken en als er meer klachten kwamen zouden ze het wel gaan onderzoeken.
Ik heb nu de (nog niet teruggestuurde) V9 weer geïnstalleerd maar nu op glasvezel en de nummer weergave werkt perfect, het is dus duidelijk een Box V12b probleem.
Het telefoontoestel is een KPN Arizona 815 CP.
Iemand een idee wat nu te doen om toch weer nummerweergave te krijgen met de Box V12b of zou ik gewoon de nieuwe box terug kunnen sturen in plaats van de V9?
Beste antwoord door PeterG
Bekijk origineel