Beantwoord

rekening is ineens €2,- hoger

  • 20 July 2020
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik heb altijd 58euro  betaald ,en nu 60 euro.  Er staat 2 euro bij voor vaste telefoon maar heb die niet waarvoor moet ik dan betalen.


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Annelies65 3 August 2020, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Annelies65 

Het eerste waar ik aan denk is de jaarlijkse prijswijziging. Zie dit topic Prijswijzigingen KPN 2020

Per 1 juli zijn de prijzen van de abonnementen gewijzigd. Als het goed is heb je daar begin mei bericht (mail/brief) van gehad. Heb je de factuur al vergeleken met die van vorige maand?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Annelies65, heeft dit je vraag beantwoord? 
Als je wilt kijk ik anders graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Het ging mij  er om dat ik voor de huus telf. Betaal maar hen niet heb

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat kan, dat is zonde natuurlijk. Gelukkig is dat opzegbaar. Is dat nog gelukt?

Ik zou niet weten hoe ik dat mpet doen . Maar dank je wel voor de reacties 

Reputatie 7
Badge +20

Je kunt dit zelf opzeggen via je MijnKPN, telefonisch via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service