Beantwoord

Stekker telefoonaansluiting defect

  • 26 October 2019
  • 25 reacties
  • 399 keer bekeken

Stekker naar mijn telefoonaansluiting is stuk hoe krijg ik een nieuwe?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 30 October 2019, 12:18

Bekijk origineel

25 reacties

Hallo @Renoo , even naar de DHZ-winkel of een radio/tv/computerzaak.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Renoo. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de stekker van jouw telefoonaansluiting stuk is. Heb je inmiddels al een nieuwe gekocht? Laat je ons weten of je weer gebruik kan maken van de vaste telefoon? 

Nee nog geen nieuwe dacht dat kpn wel een nieuwe kon opsturen ik als trouwe klant ik wacht af...

Nee nog geen nieuwe dacht dat kpn wel een nieuwe kon opsturen ik als trouwe klant ik wacht af...


Hallo @Renoo , aansluitmateriaal is altijd voor je eigen rekening, uitgezonderd modem, decoder en IS/RA-punt.

Het is mij met je beschrijving niet helemaal duidelijk welke stekker.

Die van het snoer wat van je telefoon (dectbasis) naar je experiabox gaat? (dat is voor eigen rekening overigens)

Reputatie 7
Badge +21

Gaat het om deze kabel?

 

Dat is volgens mij geen stekker, maar een kabel en @Renoo heeft het over een stekker????!!!

 

Deze

 

Deze losse stekker heb ik nodig. Neem aan dat kpn deze wel op kan sturen…??

Reputatie 6
Badge +8

Bij de Gamma koop je zo’n stekker voor 1 euro ….

Deze losse stekker heb ik nodig. Neem aan dat kpn deze wel op kan sturen…??

Hallo @Renoo , als je mijn advies aan het begin van dit topic had opgevolgd had je er allang een kunnen hebben.

 

Jan waarom betalen als ik al heel lang klant ben??

Badge +19

Ik kom al jaren bij dezelfde bakker en toch moet ik betalen.  Vreemd he?

Joep er bestaat ook zoiets als service,,,,,,

Dus de varkenssnuit-stekker is stuk… (die op de foto ziet er overigens niet zo stuk uit).

Ik heb geen idee of een KPN Moderator die via de systemen kan laten opsturen. Even wachten weer op een moderator. ( @Vikash )

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het plaatsen van een foto. Dat maakt het een stuk duidelijker. Zoals hierboven al geschreven wordt kan je deze stekker bij een bouwmarkt of een online webshop. Deze stekker is een onderdeel in het installatiepakket. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om deze stekker los te versturen naar jou. :disappointed_relieved:

De stekker op de foto is helaas niet van mij. Pootjes zijn krom wellicht heeft een monteur nog eentje over vikash??

De stekker op de foto is helaas niet van mij. Pootjes zijn krom wellicht heeft een monteur nog eentje over vikash??


Wat een gezeur weer om zo'n armetierig stekkertje.:thinking:

Zie onderstaande link:

https://www.gamma.nl/assortiment/q-link-telefoon-stekker-tweeweg-modulair-4-polig-wit/p/B547148

Je had er al 100 in huis kunnen hebben als je even naar de bouwmarkt was gegaan zoals ik eerder schreef en als je goed gelezen hebt gaat KPN je zo'n stekker niet leveren, zeker niet gratis.

 

Jan ik geloof in de goedheid van kpn dit kom goed… ik als vaste klant

Jan ik geloof in de goedheid van kpn dit kom goed… ik als vaste klant


KPN heeft miljoenen vaste klanten, maar ze zijn geen Sinterklaas en/of Kerstman. 

Man man man. Voed toch niet al die Nederlander moppen van de Belgen over onze krenterige gierigheid :neutral_face: . Klikkerdeklik (€ 1,99 excl. verzendkosten slechts). Of haal 'm even bij één v.d. plaatselijke bouwmarkten. Van KPN ga je 'm niet krijgen. Dus hoe lang wacht je nog?

En heb je er niet nog eentje ergens in je snoerendoos? Ik wel, maar na al dat kinderlijke gedram hier krijg je die niet.

Man man man. Voed toch niet al die Nederlander moppen van de Belgen over onze krenterige gierigheid :neutral_face: . Klikkerdeklik (€ 1,99 excl. verzendkosten slechts). Of haal 'm even bij één v.d. plaatselijke bouwmarkten. Van KPN ga je 'm niet krijgen. Dus hoe lang wacht je nog?

En heb je er niet nog eentje ergens in je snoerendoos? Ik wel, maar na al dat kinderlijke gedram hier krijg je die niet.


Ik heb ook nog een doos vol stekkers liggen, maar ik gun hem de stekker ook niet (meer).

Reputatie 7
Badge +7

In een plaatselijke kringloop wellicht onder de euro….

Reageer