Beantwoord

Stopzetten onbeperkt bellen

  • 27 November 2020
  • 6 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik wil graag Belonbeperkt stopzetten. Alles geprobeerd. Maar het gaat niet via mijn KPN

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 November 2020, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jos101 ,

Het online stopzetten van Belonbeperkt via Mijn KPN werkt inderdaad vaak niet voor het doorgeven van deze wijziging. 

 

KPN is hiervoor gewoon wel bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Spreek in : Ik wil een medewerker spreken.) 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Of loop even langs een KPN-winkel. 

Wat is dit nou voor een waardeloze service van KPN?

Wat voor een toneelstukje voeren jullie hier op?

Dit antwoord komt overduidelijk van een medewerker. Die kan het gewoon stopzetten. Of even doorgeven aan een collega die het wel kan.
 

Het lijkt erop dat jullie het bijna onmogelijk maken om van deze veel te dure optie af te komen.

Groeten van een zeer ontevreden klant,

Jos

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jos101 ,

Ik ben geen medewerker van KPN. 

Als je niet wilt bellen, chatten of langslopen bij een KPN-winkel: 

Vul dan jouw volledige forumprofiel. 

Alleen duurt het vaak een dag of vier voordat er een KPN-moderator langskomt. 

Een beller is sneller ! 

 

Zou je dus het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het bewuste telefoonnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Jos101, wat lastig dat je Onbeperkt Bellen niet kan uitzetten. Ik zal je helpen. Op Forum zijn niet alleen KPN-moderators als ik aanwezig, maar klanten kunnen elkaar ook helpen. Wil je je profiel even invullen zoals @Noordzee al noemde? Dan kan alleen ik die gegevens inzien en Onbeperkt Bellen uitzetten. 

Reputatie 7
Badge +28

@Jos101 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het bewuste telefoonnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jos101 ,

Ik ben geen medewerker van KPN. 

Als je niet wilt bellen, chatten of langslopen bij een KPN-winkel: 

Vul dan jouw volledige forumprofiel. 

Alleen duurt het vaak een dag of vier voordat er een KPN-moderator langskomt. 

Een beller is sneller ! 

 

Zou je dus het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het bewuste telefoonnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

@Jos101

Heb je het al geregeld via de klantenservice?

Zo niet, vul dan jouw volledige forumprofiel.