Beantwoord

Storing vaste telefoon

  • 31 August 2020
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

1 de kiestoon op de telefoon doet het niet dus kunnen niet bellen.

2 worden we gebeld dan kan de beller ons wel horen maar wij de beller niet

icon

Beste antwoord door G.L.M Bekkers 1 September 2020, 18:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @G.L.M Bekkers, welkom! Het heeft eerder wel gewoon gewerkt? Neem je ook internet en/of tv van ons af? Werkt dat wel nog gewoon? Heb je de Experia Box al eens stroomloos gemaakt? En gecontroleerd of de bekabeling allemaal in orde is? Wil je, naast het beantwoorden van alle vragen, ook jouw forumprofiel invullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en telefoonnummer? We helpen graag verder. 

Reputatie 7
Badge +20

@G.L.M Bekkers, we hebben niets meer van je gehoord. Werkt inmiddels alles al weer?

Gezien punt 1 én 2: controleer het eerst eens met een ander toestel. Het klinkt als of het speakertje, wat je tegen je oor houdt, defect is.

Onze zoon heeft net de Experia Box stroomloos gemaakt gemaakt en heeft geholpen beide telefoons werken weer

BVD

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen dat het is opgelost @G.L.M Bekkers. Laat het vooral weten als we nog iets voor je kunnen betekenen.