Beantwoord

Telefoon geeft extern nummer bij beller

  • 29 October 2020
  • 5 reacties
  • 2166 keer bekeken

Internet en bellen - experiabox geeft prima bel info wie er belt. Echter sinds kort het husler abonnement experiabox v12 - nu geeft de telefoon extern weer in plaats van de naam van de bellen. Irritant, want nu is niet te zien of er een reclame kongen belt. Hoe is dit op te lossen

icon

Beste antwoord door Robin_ 4 November 2020, 09:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hi Kleinveld, nog van harte welkom op ons forum! Je wil natuurlijk wel weten wie er belt. Inkomende nummerweergave staat automatisch ingeschakeld, dat zal het probleem dan ook niet zijn. Mocht je een draadloze telefoon gebruiken, leg die dan eens op de oplader / basisstation en haal die even kort van het stroom. Zorg er ook voor dat de telefoon of basisstation rechtstreeks op telefoonpoortje 1 van het modem is aangesloten. Hopelijk kom je er zo verder mee.

Het probleem is gelukkig is opgelost. Als we gebeld zijn verschijnt gelukkig de naam weer. Bedankt voor het beantwoorden van de mail. :smile:

Reputatie 5
Badge +8

Super dat je weer kunt zien wie er belt. Nu kun je de telefoon tenminste laten rinkelen als je even geen zin in een gesprek met die persoon hebt :yum:

Helaas verloopt alles nog niet vlekkeloos. Als ik met mijn (mobiele telefoon) 06  nummer naar huis bel krijgen we keurig te zien dat ik naar huis bel. Echter als ik met mijn mobiele telefoon in de auto zit en dan met bluetooth bel met de opel carkit krijgen ze thuis de melding extern. Terwijl als ik buiten de carkit bel krijgen we thuis keurig te zien dat ik bel. Vreemd. Enig idee waar dat aan ligt. Met de experia box 9 hadden we dit niet.

Reputatie 5
Badge +8

Ai, hebben we iets te vroeg gejuicht. Wel opmerkelijk, dat het alleen via de carkit bellen het nummer niet in het display staat. Ik kan me niet voorstellen dat het in het modem zit daar het verder wel werkt. Als je carkit de mogelijkheid heeft, reset die dan eens en of koppel je telefoon opnieuw.

Reageer