Beantwoord

Telefoon werkt niet sinds geannuleerde overstap

  • 19 August 2020
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Eind juli zou ik overstappen naar ziggo/vodafone. Op 28-7 bedacht ik mij en liet aan deze provider weten dat ik er van af zie. Tegelijk heb ik aan kpn laten weten dat ik bij hen blijf.  

Ziggo blijkt het proces toch in gang te hebben gezet en ik ben een week lang verstoken geweest van uitgaande en binnenkomende telefoontjes. Met Kpn gebeld en op 11-8 werd ik door een medewerker gebeld. Mijn telefoon doet het weer. Op dezelfde dag werd ik gebeld door mijn moeder maar op mijn mobiel. Ze vertelde aan mij dat ik telefonisch niet bereikbaar was. Ik heb het gemeld bij kpn en bij ziggo en beiden  wijzen naar elkaar toe en ik weet mij geen raad meer. medische consulten en andere vitale telefoontjes ontving ik niet. Nu blijkt dat 4 ziggo/vodafone klanten mij niet kunnen bereiken. zowel vast als mobiel abonnee.  Weer gebeld met Ziggo en die verwijst weer naar Kpn. Kpn gebeld en ik wacht nog steeds. Ik ben ten einde raad. Wie is fout en waar zit de fout. Overstappen en marktwerking is een grote frustratie.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 August 2020, 08:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Suriname, welkom op het forum! Bedankt voor je bericht, dit is natuurlijk niet de bedoeling!
Gezien de noodzaak is de snelste manier om hierover in contact met ons te komen telefonisch via 0800-0402
Als je wilt kijk anders graag even met je mee.

Ben je voor iedereen onbereikbaar op je huistelefoon?
Kan je nog wel uit bellen met je huistelefoon?


Ik kijk graag even met je mee naar de situatie!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij óók je huistelefoonnummer willen vermelden in het vak “persoonlijke opmerkingen"? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Suriname Hoe is de situatie nu? Als je nog hulp nodig hebt: zou je op de vragen van Thomas in kunnen gaan en wil je je Forum Profiel aanvullen met de je naam, klantnummer en adresgegevens?