Beantwoord

Telefoonaansluiting doorgeknipt

  • 12 July 2020
  • 10 reacties
  • 263 keer bekeken

Mijn buurman heeft mijn telefoon aansluiting doorgeknipt. Hoe kan ik een nieuwe aansluiting krijgen?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 July 2020, 19:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Visco, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Gaat her hier puur om het herstellen van de kabel? Waar is dit precies geknipt? Buiten/binnen? Is de hele kabel verwijderd? 

Als laatste, ben je klant bij ons? Dan kijk ik graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Drie keer met de klantenservice gebeld, drie keer een verschillend antwoord; niemand kan blijkbaar een nieuwe aansluiting regelen bij kpn? Eerste antwoord; u wordt binnen 48 uur gebeld voor het maken van een afspraak. Tweede antwoord; het is niet 48 uur maar 72 uur, heb geduld en bel maar weer als u niet gebeld wordt. Derde antwoord; u moet eerst een abonnement afsluiten, pas dan kunnen wij de aanvraag voor een nieuwe huisaansluiting aanvragen….. duurt minimaal een maand. Zo wordt de keuze voor een andere provider mij wel heel makkelijk gemaakt...

Reputatie 7
Badge +24

Fijne buurman... :confounded:

Waar zit die kabel die hij doorgeknipt heeft? Onder de grond? Of loopt die door zijn woning?

Door zijn woning, maar hij heeft alles weggehaald...

Reputatie 7
Badge +24

Door zijn woning, maar hij heeft alles weggehaald...

Waar slaat dat op? Dat mag niet eens. Hoe moet nu die kabel weer hersteld worden? Woont die onder u? Of hoe zit dat?

Dat wou ik ook net gaan vragen, ik ben zeer benieuwd.

Is het koop, of huur, van een woningbouwvereniging ?

 

Reputatie 7
Badge +24

Als het van een woningbouwvereniging is, dan zou ik toch ook daar eens aankloppen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Visco, ik mis ook je antwoord op mijn vragen en het verzoek om je profiel in te vullen. Dan kan ik je beter helpen. :relaxed:

Hi Visco, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Gaat her hier puur om het herstellen van de kabel? Waar is dit precies geknipt? Buiten/binnen? Is de hele kabel verwijderd? 

Als laatste, ben je klant bij ons? Dan kijk ik graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

Reputatie 7
Badge +24

Visco, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Reputatie 7
Badge +24

Jammer dat we hier niets mee van horen...

Â