Beantwoord

Telefoongebruik vaste lijn inzien

  • 4 June 2020
  • 4 reacties
  • 303 keer bekeken

Hoe kun je het telefoonverbruik met details van de vaste lijn inzien?

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 June 2020, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Propatria ,

Dat staat op jouw factuur. Deze zijn in te zien door met jouw KPN-ID in te loggen op Mijn KPN. Je kunt het verbruik tijdens de huidige periode niet inzien.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Propatria 

Betreft dit Vast bellen, dat niet gekoppeld is aan een Internet & TV abonnement?

Dat is een apart systeem, volledig gescheiden van het MijnKPN systeem. De factuur wordt via de post of via e-mail naar je toegestuurd. Voor Vast Bellen is het online alleen mogelijk de factuurinstellingen aan te passen, dat gaat via een telefonisch controlebericht. Meer informatie daarover vind je hier: Ik wil mijn factuur per post of mail ontvangen | KPN

(bron)

Ik heb een tripelabonnement en twee mobiele.  Het gebruik van de vaste lijn tussen twee facturen is niet in te zien. In Frankrijk kun je bij Orange altijd inloggen en je verbruik tot in details inzien dwz het nummer van je contact, het moment, de duur en de kosten. Dat zou bij KPN ook een service kunnen zijn. Dank voor de reactie.

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @Propatria , het is inderdaad niet mogelijk om tussentijds jouw gebruik van het vaste nummer te volgen.Â