Beantwoord

telefoonkabel kapot

  • 20 February 2020
  • 1 reactie
  • 407 keer bekeken

Beste,

Tijdens verbouwwerkzaamheden hebben wij per ongeluk de kabel t.b.v. vaste telefoonaansluiting kapot gemaakt / afgeknipt.

Kan dit hersteld worden en wat zijn de kosten?

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 February 2020, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Sarina van den Berg . Welkom op het forum.
Zit je momenteel ook zonder diensten? Of werd de kabel niet gebruikt? Is het buiten of binnen? 

Ik wil je sowieso aanraden om 0800 0150 te bellen. Op die manier kom je in contact met onze infra afdeling. 

Mocht je klant bij ons zijn, wil je dan je profiel aanvullen en hier een seintje geven?