Vraag

Telefoonnummer na verhuizing werkt niet

  • 18 April 2021
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Ben drie weken geleden verhuisd, en ben aangesloten op glasvezel.

Aangezien in in een ander gebied ben komen te wonen had er een nieuw nummer aangemaakt moeten worden.

ben al drie weken aan het bellen met die fantastische klantenservice van jullie. na veel aandringen heb ik afgelopen week mijn nieuwe nummer gekregen. Dit nummer doet het niet als je hem aansluit krijg je in gesprekstoon.

Als je KPN belt geven ze aan dat het softwarefout is en dat dit wel 8 weken kan duren.

 

Ik vind dit niet kunnen.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Martijn069, welkom hier. 

Een nieuw nummer dus. Alleen deze werkt nog door een softwarefout. Dit kan nog heel lang duren begrijp ik. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je daar van baalt. Als je wilt kan ik nog eens meekijken. Zou je daarvoor jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee of ik nog wat kan betekenen. 

Heb mijn profiel aangepast

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat het een vastgelopen order betreft. :( Ik zie ook dat mijn collega hiervoor al actie heeft uitgezet. Het is nu wachten tot mijn collega's het oplossen. Ik wou dat ik meer kon doen hierin, maar hoop dat het sneller is opgelost dan de 8 weken.Â