Vast nummer uit abonnement halen

  • 15 June 2020
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik heb al 7 maanden een niodpakket omdat KON geen vaste aansluiting geregeld kan krijgen. Al 7 maanden geen telefoonlijn maar nu wordt het abonnment verhoogd naar 2.00 euro per maand en wil ik dit uit mijn abonnement halen alleen lukt het mij niet.

Weet iemand hoe het wel kan?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Freddt .  Kun je de situatie uitleggen? Ik zie een verhuizing staan. Vaak kun je dan tussendoor geen wijzigingen doorvoeren omdat deze order nog open staat.

Weet je ook wanneer de verhuizing afgerond wordt? 

 

Reputatie 3
Badge

Verhuizing wordt afgerond als de glasvezelkabel in het appartement wordt aangesloten door de uitvoerder,

 

Zo lang er een verhuisorder open staat kan er (helaas) geen wijziging gedaan worden. Jij zit dus al langere tijd in de nieuwe woning. Lopen de diensten in de oude woning nu door? Hoe is dat geregeld?

Reputatie 3
Badge

Ja ik zit al sinds half november in mijn nieuwe woning. Abonnement staat op het oude adres en dat kon ik niet aanpassen omdat ik hier nog geen aansluiting heb en abonnement opzeggen wilde ik niet ivm emailadres. Diensten lopen nog door maar niet op mijn naam gelukkig. Althans modem is op mijn nieuwe adres.

Ik hoop oprecht dat ze opschieten met die aanleg, @Freddt . !

Reputatie 3
Badge

Ja hoop ik ook. Digitenne is ook maar behelpen. Ik vind dit KPN onwaardig

Reputatie 3
Badge

Ik zit al 8 maanden te wachten . Sculd wordt gegeven aan de uitvoerder  denk dat ik het hogerop ga zoeken 

 

Admin: reactie in ander topic verplaatst naar eigen topic