Beantwoord

Vaste lijn kapot

  • 24 October 2020
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Als PSTN-klant ben je tegenwoordig een paria bij KPN. Probeer maar eens een storing opgelost te krijgen. Je krijgt minstens vijf verschillende mensen aan de lijn, die geen van allen snappen dat je geen internet van KPN hebt en toch kunt bellen via KPN.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 October 2020, 10:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @PV71 . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat jij een analoge lijn hebt? Als je dan 0800 0402 belt en inspreekt dat het om een vaste lijn gaat zou je bij de juiste collega moeten komen.

Mocht je bij een andere agent uitkomen kan hij of zij je doorverbinden naar iemand die verstand heeft van PSTN.

Wat is de aard van de storing trouwens?

We konden toen niet bellen of gebeld worden.

De tips op de website van KPN zijn allemaal gericht op bellen via internet. Bijvoorbeeld het advies om de modem te resetten. Die hebben we dus niet.

Als je de online tips blijft volgen ga je in een cirkel rond en kom je uiteindelijk terug op de pagina waar je begon.

Het is erg lastig om de juiste persoon bij KPN te spreken te krijgen. Iedere keer werden er weer vragen gesteld over internet, modems, ISDN enzovoorts. KPN lijkt niet te weten dat ze nog klanten met PSTN hebben. 

Ik snap het, @PV71 . Er zijn inderdaad niet zoveel collega's meer met deze kennis. We hebben bedacht dat, als jij belt, het systeem herkend dat jij PSTN hebt en dan zou je automatisch iemand met die kennis te spreken moeten krijgen. Dit gaat, klaarblijkelijk, moeizaam.

Ik snap dat de storing ondertussen verholpen is?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.