Beantwoord

Vaste telefoon

  • 18 May 2020
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Heb geen vaste telefoon meer i.v.m. abonnement mobiel bellen. Waarom kan ik mijn vaste telefoon niet opzeggen terwijl het me toch na 1 juli 2020 €2,- gaat kosten, dat is €24,- per jaar voor niets.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 May 2020, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @1955ben , als je bericht hebt gehad van KPN inzake de komende prijsaanpassingen heb je ook gelezen dat je tot 1 juli 2020 contract vrij bent en je abo kosteloos op kunt zeggen of aanpassen.

Ik zou in jouw geval dus het abo aanpassen zonder vaste telefoon.

Veel kun je in MijnKPN regelen, anders even bellen of chatten.

Succes.

Reputatie 7

Hoi Ben, welkom op het forum! Ik begrijp je vraag niet helemaal. In de basis is het als volgt:

Heb je een ouder Alles-in-1 abonnement waar telefonie bij zit inbegrepen, dan kun je telefonie inderdaad niet verwijderen. Maar, dan ga je daar ook niet meer voor betalen, het zit immers inbegrepen. Het enige dat dan verandert zijn de gesprekskosten. En als je toch niet belt heb je daar ook geen last van. 

Heb je een nieuwer Alles-in-1 abonnement, dan is telefonie een losse optie. In dat geval kun je het gewoon verwijderen uit je pakket.

 

Heb je een mail gekregen over de prijswijziging waarin iets anders staat? Vul dan even je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik het hier even voor je na.