Beantwoord

Vaste telefoon doet het niet, ook niet na online check of aansluiten andere telefoon en kabel

  • 9 December 2020
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Vaste telefoon doet het niet, ook niet na online check of aansluiten andere telefoon en kabel.

Online check via site KPN, lost probleem niet op. Ik krijg geen kiestoon. Als men de vaste lijn probeerd te bellen, krijgen ze ook geen kiestoon. Andere kabel tussen telefoon en kabel en een andere telefoon geprobeerd zonder resultaat. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 9 December 2020, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Chris G, welkom op ons forum!

Balen dat jouw vaste telefonie niet werkt. Ik kijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hallo Denise, forum profiel is aangevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van je profiel.

Ik heb de verbinding aan onze kant uitgemeten en dit ziet er goed uit. Ik zie geen reden waarom je geen gebruik kunt maken van jouw vaste telefonie. Voor de zekerheid heb ik de instellingen van vaste telefoonlijn hersteld. Mocht dit nou niet werken, dan is mijn advies om het modem een reset te geven. Houd er wel rekening mee dat dan alle instellingen weer naar de fabrieksinstellingen gaan.

modem van de stroom gehad en nu werkt het gelukkig weer. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Goed nieuws :grinning: Bedankt dat je het nog even laat weten :blush: