Beantwoord

Vaste telefoon gaat niet over, ik hoor wel de andere lijn, die hoort mij ook

  • 5 February 2020
  • 4 reacties
  • 158 keer bekeken

Mijn vaste telefoon gaat niet over als er gebeld wordt. Is normale druktoetsen telefoon, geen gigaset. volume staat op hoogste stand. Groene stekkertje doet t alleen in modem op phone 2. Experia Box v8. Wie kan mij helpen?"

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 February 2020, 12:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Yello, welkom op het forum! Ik begrijp uit de titel van je bericht dat het gesprek wel daadwerkelijk binnenkomt. En als je de telefoon ziet overgaan (zonder geluid) en je neemt op, dan kun je wel gewoon een gesprek voeren. Dan lijkt het toch in de telefoon zelf te zitten. Wat is het merk en type van het toestel?

Niet verbazend: Experiabox V8. SIP server geeft geen belspanning af… Opnemen kan wel als je weet dat er gebeld word.

Als het normaal werkt op phone 2 (overgaan, in- uitgaand bellen) dan lijkt er me verder niets mis. Dan staat je nummer gewoon op SIP 2 / Phone 2. Daar is niks mis mee.

Reputatie 7

Mijn vaste telefoon gaat niet over als er gebeld wordt. Is normale druktoetsen telefoon, geen gigaset. volume staat op hoogste stand. Groene stekkertje doet t alleen in modem op phone 2. Experia Box v8. Wie kan mij helpen?"

Begrijp ik je goed dat de telefoon het helemaal njet doet op phone 1 en dat op phone 2 wel gesprekken gevoerd kunnen worden maar dat de telefoon niet over gaat als je gebeld wordt?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, Yello. Dan ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Zo niet, reageer alsnog en beantwoord de hierboven gestelde vragen.