Vraag

vaste telefoon not registered

  • 26 December 2020
  • 2 reacties
  • 189 keer bekeken

Beste,

Sinds ik een nieuw modem heb (Welcome to Sagemcom F5359) doet de vaste telefoon het niet meer. Ik heb de storing tool van KPN al twee keer doorlopen maar helaas lost dit het niet op.

In het modem staat: het telefoonnummer en “line 1 not registered”.

Ik vermoed dat er iets fout is gegaan met het verwisselen van het modem en het wijzigen van het abbonement.

 

Als ik probeer te bellen naar het nummer krijg ik alleen de ingesprek toon.

Als ik vanaf de vaste lijn wil bellen rijg ik na het invoeren van het nummer direct de ingesprek toon.

Hopelijk kunt u mij verder helpen

Met vriendelijke groet, 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Oh, je bedoelt de KPN BOX 12.

Wat vreemd dat de vaste telefoon het niet doet; dat zou gewoon ingeladen moeten worden net als bij de Experiaboxen.

Heb je (met je mobiel dus) al gebeld naar de klantenservice, da's gratis. 0800-0402.

(wel beetje vreemd om dit te typen. Heb zelf de vaste er in 2012 al uitgegooid i.v.m. de hoge belkosten t.o.v. m'n mobiele abonnement [bundel onbeperkt])

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @guusdikker, welkom op ons forum!

Wat balen dat je geen gebruik kunt maken van jouw vaste telefonie met de komst van de KPN Box 12. Heb je al telefonisch contact opgenomen zoals PeterG voorstelde? Zo niet, dan kijk ik graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.