Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet goed, kan wel bellen en gebeld worden, maar na opnemen horen ze mij niet

  • 22 April 2024
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

De laatste tijd als we een telefoontje binnenkrijgen op het vaste toestel dan neem ik op en hoor de beller maar de beller hoort mij niet.

Wat kan er aan de hand zijn en hoe los ik dat op?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 April 2024, 15:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hiljo Hartgers. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat degene die jou belt je niet hoort. Heb je om dit probleem te verhelpen de stappen in onze Online Servicetool al eens doorlopen? Vaak verhelpt dit het probleem al. Wat je ook nog kan proberen is een ander toestel aansluiten op jouw ExperiaBox. Als dit het probleem niet verhelpt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Dan helpen zij je verder!

Reputatie 3
Badge

Mijn ouders hadden hetzelfde probleem paar maanden terug. Het zou kunnen dat het om een hardware probleem gaat, dus dat de microfoon stopt met werken. Dat kan gebeuren als het toestel al vele jaren oud is (10+ jaar). Een nieuwe vaste telefoon aanschaffen zou het probleem kunnen oplossen. 

Bedankt voor jullie reacties. Het zal dan waarschijnlijk aan het oude telefoontoestel liggen. Ik schaf een nieuwe aan.

Reageer