Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet meer, monteur kan het ook niet oplossen

  • 4 November 2023
  • 19 reacties
  • 202 keer bekeken

Sinds 2-11-2023 werkt de vaste lijn niet meer, niet ontvangen en ook geen uitgaande gesprekken.

Op 3-11-2023 is één van de medewerkers Guidion? er 1,5 uur mee bezig geweest, maar geen resultaat.

Zie graag een oplossing, want ik ben totaal onbereikbaar

icon

Beste antwoord door PeterG 4 November 2023, 14:50

Bekijk origineel

19 reacties

Bel met je mobiele telefoon naar de helpdesk. Ik begrijp dat je nog een xs4all abonnement hebt. Dus dan is het nummer:

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 17.00. *

020-3987666

Dan kun je ook informeren hoe het ervoor staat. 

Of KPN op 0800-0402.

Hallo PeterG, ik heb geen xs4all abo maar bij kpn. met het 0800 nr, ben al dagen bezig zonder oplossing

Oh, omdat je het over Guidion had dacht ik aan xs4all.

Blijven aanhouden.

Bij de KPN Moderators kom je pas omstreeks 8 november aan de beurt vrees ik.

Heb je je toestel uitgesloten? Basisstation heeft wel stroom? Kan je de oproeptoets voor de handsets nog gebruiken?

Dit alles al meerdere keren geprobeerd vanaf 2-22-2023 zonder resultaat

Reputatie 7
Badge +8

Wat gebeurt er als je 'de hoorn van de haak haalt', hoor je dan een kiestoon?

En wat gebeurt er als je wilt bellen?

2-22-2023 ? Is dat een datum?

Reputatie 7
Badge +8

22 februari 2023

Reputatie 7
Badge +10

Hebben we het over een vaste lijn alsin PSTN? Dus enkel telefoon van KPN?

Of is het een internet plus bellen (en evt tv), en dus een VOIP lijn? (Telefoon uit je modem)

Indien het 2e, welk modem gebruik je? 

Wat zeiden ze van Guidion waarom het niet lukte?

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Fkjuch, zoals je ziet zijn er nog meerdere vragen over jouw verbinding voordat we met je mee kunnen denken. Speelt het op dit moment nog steeds, of is het nu opgelost?

Als het nog steeds speelt kan je de gestelde vragen beantwoorden zodat we met je mee kunnen denken, of je kunt ons bellen (0800-0402) met een andere telefoon. Dat is de snelste manier om met ons in contact te komen.

Beste forum team, stom verbaasd over de reactie. Er is GEEN monteur bij mij langs gekomen

Het probleem bestaat nog steeds. Af en toe kunnen we bellen en gebeld worden.

WANNEER GEBEURT ER IETS? !!!!!

Reputatie 7
Badge +12

Kijk eens bij bovenstaande reacties, een hoop vragen en ook van een KPN Monteur. Als u die beantwoordt kunnen we u beter helpen. 

Één van jullie collega's is op donderdag 2-11-2023 1,5 uur bezig geweest zonder resultaat.

Inmiddels een nieuw modem gehad maar dat helpt ook niet.

Zal vast een rapport zijn gemaakt, kijk daar maar in voor de details.

Reputatie 7
Badge +10

Één van jullie collega's is op donderdag 2-11-2023 1,5 uur bezig geweest zonder resultaat.

Inmiddels een nieuw modem gehad maar dat helpt ook niet.

Zal vast een rapport zijn gemaakt, kijk daar maar in voor de details.

 

Dus het in een voip lijn. Welk modem heb je nu, een v10?

Zit de telefoon rechtstreeks op dat modem aangesloten? Of zit er binnenbekabeling tussen?

 

Werkt het soms wel, soms niet?

Wat is er gezegd over waarom het niet werkt? 

Reputatie 7

Hou er ook rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. We hebben jouw hulp nodig om met je mee te kunnen denken. Op je profiel staan geen gegevens, daardoor weten we alleen wat jij in je berichten noemt.

Op basis van je berichten lijkt het er wel op dat er al aan wordt gewerkt door een andere partij, maar dat kunnen we zo niet met zekerheid zeggen.

Jasper vermeldt: Op je profiel staan geen gegevens, daardoor weten we alleen wat jij in je berichten noemt.

Dus: vul je profiel zo volledig mogelijk in. Dan kan @Jasper de status van de melding zien en wat er al gedaan is!

Profiel invullen NAW, klantnummer en dan onderaan ingevulde [bewaren]. Vermeld het vaste nummer even in het vakje Persoonlijke opmerkingen.

Reputatie 7
Badge +7

@Fkjuch , volgens  mij, tenzij ik niet goed gelezen heb, heeft nog niemand je geattendeerd op de mogelijkheid om je vaste nummer in ‘mijn KPN’ te koppelen (doorschakelen) aan je mobiele nummer. Op deze wijze kun je (tijdelijk) altijd de telefoontjes van je vaste nummer ontvangen en beantwoorden.   

Aanvulling: er van uitgaande dat je een KPN account én een mobieltje hebt natuurlijk.    

probleem schijnt opgelost te zijn. hier kan een slotje op.

Wat fijn 🙂

Dank voor de terugkoppeling 👌

Reputatie 7

Fijn dat het is opgelost @Fkjuch, hoe en wat het was zullen we nooit weten denk ik 🙂

Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.

Reageer