Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet meer na aansluiting glasvezel

  • 4 April 2024
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

ik kom er nu pas achter dat mijn vaste telefoonaansluiting niet meer werkt sinds ik een glasvezel aansluiting heb. De glasvezel aansluiting zit vlakbij het modem, en de telefoon staat daar ook vlakbij. de telefoon geeft steeds de ingesprekstoon.  wat is een goede actie om uit te voeren zodat ik ook weer op de vaste lijn bereikbaar ben.

dank voor uw tijd.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 April 2024, 09:51

Bekijk origineel

5 reacties

Je gebruikt je vaste lijn dus weinig, zoals velen inmiddels.

Maar goed. Bij mijn bovenburen hielp het om het modem 1 minuut uit te schakelen.

Nu zal er bij je thuis wel tv gekeken worden en internet gebruikt. Dus doe dat op een rustig moment. Dan heb je geen klagende huisgenoten.

Dat heb ik al gedaan  helaas  geen resultaat

Dan morgen even bellen over deze storing. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Reputatie 2
Badge

Je hebt waarschijnlijk een V12 modem? Zo ja paperclip langer dan 30 seconden achterin de modem ingedrukt houden na 10 minuten wordt telefonie automatisch weer correct ingeladen

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @kishin. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw vaste telefoon niet meer werkt. Ik zie dat je hierboven al tips hebt gekregen, waarvoor dank! Heb je alle stappen in onze online servicetool al doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt kan je inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice.

 

Reageer