Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet, omdat het groene lampje bij 'phone' niet brandt

  • 11 April 2024
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Mijn vaste telefoon werkt niet omdat het groene lampje bij phone niet brandt.

Ik heb meerdere keren gereset (zowel het glaskabelkastje als de modem of KPNBox).

Toch blijft het lampje uit en kan ik niet gebeld worden of zelf bellen. Ik heb geen mobiel en de afstandshulp van KPN werkt ook niet. Kunt u mij hiermee helpen? Groet Camiel

 

icon

Beste antwoord door CamielSmulders 11 April 2024, 17:51

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb geen mobiel

Dat is niet handig, Camiel. Dit kan namelijk alleen opgelost worden via de telefonische ingang. Gratis nummer dus je belast andermans mobiele nummer niet met kosten. Wel noodzakelijk: dat je thuis bent als je belt. Mobiel lenen dus. Of van bezoeker gebruiken.

Ik kan er niks anders van maken. Anno 2024. 28 jaar na de introductie van mobiele telefoon voor particulieren….

Je zou het nog kunnen proberen via Facebook (KPN) of X (KPNwebcare). MAAR LET OP: dan niet via je vaste verbinding want die gaat er bij handelingen enkele malen uit! En raak je het contact kwijt met de medewerker. Beste dus via:

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Een KPN Moderator komt hier medio morgen. Maar die kan en mag dit niet (meer) behandelen.

Wat voor merk en model modem heb je van KPN @CamielSmulders ?

Heb je de andere telefoonpoort al eens geprobeerd als jouw modem 2 telefoonpoorten heeft?

Mijn telefoonpoorten (V10) hebben geen lampjes, zojuist gecontroleerd.

Heb je wel een geactiveerd telefoonnummer binnen je modem?

 

Bij de v10 is het een beetje 'verborgen'.

Lampje service. Groen = alles werkt. 

Neem je geen telefoonnummer af dan  is het oranje. 

Box12

Los Lampje phone aanwezig. Bij 1 of 2 geladen nummers brandt die groen. Anders brandt ie niet. 

 

Dat is gewoon het servicelampje @PeterG , maar bij de telefoonpoorten branden geen lampjes, en dat bedoelt @CamielSmulders volgens mij.

 

Beste Nomen Nescio,

ik heb het groene lampje weer aan het branden gekregen door met een spitse naald in de reder te drukken. Het was de KPN Dot of bot die dit geadviseerd had na wat speurwerk voor mij verricht te hebben.

Groet, 

Camiel Smulders

Reageer