Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet sinds overstap naar glasvezel

  • 19 October 2023
  • 4 reacties
  • 273 keer bekeken

We hebben hier nu sinds een maand een glasvezelaansluiting. Alles werkt behalve de vaste telefoon. Dat is een draadloze Dect telefoon. Als ik die aansluit op de Experiabox dan is de lijn dood.

icon

Beste antwoord door PeterG 19 October 2023, 17:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Heb je er wel vaste telefoon bij genomen in het abonnement?

Een 'dode’ lijn heb je met een kpn modem nooit. Er is altijd een toon. Als er geen telefoon nummer is, een bezettoon.

Al het andere telefoon poortje op het modem geprobeerd?

Geeft de handset van de dect wel iets weer op de display? Is de verbinding tussen basis en handset wel goed? (te testen met oproeptoets op basis; handset moet dan rinkelen)

Op een dect moet je kiezen net als op een mobiel. Eerst nummer intoetsen en dan pas de groene knop. Met alleen groene knop gebeurt er niets. En als je 'm dan tegen je oor houdt is het natuurlijk stil.

Reputatie 2

……... Als er geen telefoon nummer is, is er een bezettoon ……..

 

<off-topic>

Kan je op een vaste aansluiting zonder nummer dan wel 112 bellen ?

Bij een mobiel toestel zonder nummer ( lees: zonder SIM kaart )  is het nl. wel mogelijk

om 112 te bellen.

</off-topic>

Bij mijn weten niet, @Xenomatrix2 .

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @GJ vd Lee, als ik een meting doe met betrekking tot de vaste telefonie zie ik nu geen problemen aan de kant van KPN. Zou je de vragen die @PeterG stelt kunnen en willen beantwoorden?Â