Beantwoord

Vaste telefoon werkt nog niet

  • 7 May 2020
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Door onze verhuizing ben ik al enkele weken bezig om contact met jullie te krijgen. Door de crisis werkt iedereen vanaf huis en weet men van elkaar niet wat zij doen. Kortom, na lange tijd is hier op ons nieuwe adres eindelijk een monteur geweest om alles aan te sluiten. De Experia box zit eindelijk in de meterkast.

Televisie en internet en de mobile telefoons doen het allemaal. Alleen de vaste telefoon doet het nog niet. Stekkertje ontbreekt in de Experia box. De monteur heeft ons een draadloze Hi-fi aangeboden.
Nogmaals alles werkt op de vaste telefoon na. En heb totaal geen klachten over de medewerkers.
Graag even mij bellen of mailen. Ik heb al zo vaak gebeld en altijd een lange wachtrij.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 May 2020, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @keijzer11 . Welkom op het forum.

Wat is er precies gebeurt dat jouw telefoon niet meer werkt? Wat voor toestel heb jij ? Heeft de monteur hier nog iets over gezegd?

Normaliter sluit je een basisstation aan op de experiabox en dan zou het gelijk moeten werken.  Alle info is welkom.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat jij voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.