Beantwoord

vaste telefoonnummer

  • 17 November 2020
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

Kan ik mijn vaste telefoonnummer opzeggen zonder dat ik internet verlies, omdat ik dat wel wil houden?

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 November 2020, 20:26

Bekijk origineel

4 reacties

Het ligt eraan welk abbonement je hebt. In sommige abbonementsvormen is de telefoon inbegrepen en betaal je een x bedrag voor het totale pakket. Bij de nieuwste abbonementen kan je kiezen welke opties je wel of niet neemt. Daar is een telefoonnummer bijvoorbeeld 2 euro per maand.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Chantaln ,

Ja, het is mogelijk om bij KPN internet af te nemen zonder een vast telefoonnummer. Je kunt dan jouw huidige abonnement overzetten naar KPN Hussel. Je betaalt dan maandelijks minimaal 42,50 voor alleen internet. Je kunt het "Thuis-pakket" naar eigen believen uitbreiden met allerlei extra mogelijkheden. De prijs wordt dan uiteraard ook hoger. Je blijft na een overstap op KPN Hussel wel gewoon jouw huidige e-mailadressen e.d. behouden. Hou er wel rekening me dat je bij KPN Hussel bepaalde voordelen kunt kwijtraken zoals bv een gratis pluspakket of een gratis Fox-sport-pakket.  

Je kunt een wijziging naar KPN Hussel regelen via Mijn KPN of door bv te bellen naar 0800-0402.

Heb je al KPN Hussel?, dan kun je de optie Vast Bellen eenvoudig verwijderen via Mijn KPN. 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

Dank je voor de info. Ik ga er van de week nog achteraan, want vind het eigenlijk zonde dan van die 2 euro per maand als ik het niet gebruik. Alles komt via mijn mobiel dus.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Chantaln! Leuk dat je je vraag hier stelt. Zo te lezen ben je al goed geholpen door onze Community, Top! Als je nog vragen/hulp nodig hebt, dan horen we het graag:hugging:

Reageer