Beantwoord

Verhuizen Thuisbellen

  • 3 June 2020
  • 1 reactie
  • 70 keer bekeken

Ik wil de vaste aansluiting van mijn 80 jarige tante verhuizen, zij heeft alleen thuisbellen, dus geen andere diensten. Ik kan bij on line doorgeven geen koppeling maken omdat er geen internet etc wordt afgenomen. Hoe kan ik dit regelen? Ik heb ook geen klantnummer, omdat zij geen e-mail ontvangt, maar een papieren nota. Ik ben ervan uitgegaan dat het 10 cijferig klantnummer gelijk is aan het 10- cijferig telefoonnummer.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 June 2020, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @AllardKA, welkom op het forum! 
Een verhuizing voor thuis abonnementen kun je alleen telefonisch doorgeven via 0800-0402