Beantwoord

Verkeerde postcode op factuur na overzetten vanuit Telfort

  • 26 October 2020
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Mijn gegevens zijn niet juist overgezet na beƫindiging van Telfort. In MijnKPN is nergens een mogelijkheid om de postcode aan te passen!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 November 2020, 10:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @NPCuijk. Zou je jouw profiel willen voorzien van de juiste gegevens.Ā Ā Dan ga ik voor je aan de slag om de juiste postcode op de factuur te krijgen.Ā 

Reputatie 7
Badge +19

IK heb verder niets meer van je gehoord en ga er van uit dat je het via een andere weg hebt opgelost.Ā