Beantwoord

Verschillende belritmes mogelijk op Experiabox V10 H369A?

  • 3 July 2019
  • 12 reacties
  • 263 keer bekeken

Op de H369A zitten 2 aansluitingen voor bedrade telefoons (Phone 1 en Phone 2).
Als er nu een inkomende oproep is, is het belritme voor Phone 1 en Phone 2 identiek.
Is het mogelijk ergens in te stellen dat Phone 1 een ander belritme heeft dan het belritme van Phone 2?
icon

Beste antwoord door wjb 3 July 2019, 09:34

Bekijk origineel

12 reacties

Je zal dit op het aangesloten toestel moeten veranderen althans de gebruikte melodie.
Wij zijn overgeschakeld van ISDN naar KPN Kleinzakelijk en ik mis een doorschakelfunctie van de Quattrovox.
Namelijk dat als naar Phone 1 wordt gebeld maar niet wordt opgenomen, dat na een tijdje het belsignaal overgaat naar Phone 2. Dus niet meteen al belsignaal op Phone 2.
De achterliggende reden is dat we op Phone 2 een antwoordapparaat hebben. Anders zouden we 2 aparte antwoordapparaten moeten gaan hebben.

Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Nee, dat kan je niet instellen op de Experia Box.
@wjb bedankt!
Ik had liever dat KPN Webcare mijn vraag had beantwoord in plaats van dat over te laten aan anderen en dan om duimpjes te vragen. Ik wacht al sinds 7 dagen op een antwoord van KPN op een vraag die ik per email had gesteld.
>>>KPN Webcare 17 uur geledenBedankt voor je vraag op het KPN Forum! Deze week is er een antwoord gemarkeerd in jouw topic. We horen graag of je tevreden bent met dit antwoord. Hiervoor kun je de duimpjes gebruiken.
👍
👎

Als je op één van de twee duimpjes klikt volgt er een vraag. Het duurt nog geen minuut om je antwoord in te vullen. Alvast bedankt! <<
De 'anderen' je mede klanten kunnen over het algemeen sneller reageren. Voor een antwoord door webcare zal je meer geduld moeten hebben. De samengevoegde reactie haalt het verband weg.
Reputatie 7
Je kunt helemaal geen vraag per e-mail stellen immers KPN heeft helemaal geen e-mailadres daarvoor.
Ik ben dan ook bang dat je nog lang kunt wachten op een antwoord op die e-mail.
Stel verschillende ringtones in op het toestel op phone 1 en die op phone 2.
Bedankt PeterG, de vraag was al beantwoord door wjb. Hoe kan ik deze topic sluiten?
Bedankt PeterG, de vraag was al beantwoord door wjb. Hoe kan ik deze topic sluiten?
Dat kunnen wij zelf niet een moderator zou indien nodig hier een slotje kunnen plaatsen. Dan kan er niet meer worden gereageerd.
Reputatie 7
Badge +28
Ik had liever dat KPN Webcare mijn vraag had beantwoord in plaats van dat over te laten aan anderen en dan om duimpjes te vragen. Ik wacht al sinds 7 dagen op een antwoord van KPN op een vraag die ik per email had gesteld.

Hoi @pkrpkr, als wij (of jij) een beste antwoord markeren krijg je automatisch deze mail. Ik heb het antwoord van wjb gemarkeerd als beste antwoord omdat dit, hoe kort maar krachtig ook, dit het beste antwoord is op je oorspronkelijke vraag. Helaas is achteraf je tweede topic samengevoegd met deze waardoor het wat verwarrend overkomt.

Wij zijn overgeschakeld van ISDN naar KPN Kleinzakelijk en ik mis een doorschakelfunctie van de Quattrovox.
Namelijk dat als naar Phone 1 wordt gebeld maar niet wordt opgenomen, dat na een tijdje het belsignaal overgaat naar Phone 2. Dus niet meteen al belsignaal op Phone 2.
De achterliggende reden is dat we op Phone 2 een antwoordapparaat hebben. Anders zouden we 2 aparte antwoordapparaten moeten gaan hebben.


Als phone 1 en phone 2 beide een eigen telefoonnummer hebben kun je een doorschakeling instellen bij geen gehoor. Dit kun je in MijnKPN doen. Het hoofdtelefoonnummer schakelt dan na x keer overgaan door naar het tweede telefoonnummer. Dit is geen interne doorschakeling waardoor er belkosten in rekening worden gebracht. Met KPN Compleet bel je onderling gratis naar alle nummers op hetzelfde adres.
Wij zijn overgeschakeld van ISDN naar KPN Kleinzakelijk en ik mis een doorschakelfunctie van de Quattrovox.
Namelijk dat als naar Phone 1 wordt gebeld maar niet wordt opgenomen, dat na een tijdje het belsignaal overgaat naar Phone 2. Dus niet meteen al belsignaal op Phone 2.
De achterliggende reden is dat we op Phone 2 een antwoordapparaat hebben. Anders zouden we 2 aparte antwoordapparaten moeten gaan hebben.

Admin: Samengevoegd met bestaand topic

Dit is heel eenvoudig te tackelen. (phone 1 en 2 moeten verschillende nummers hebben, maar ik neem aan dat dat zo is). Met "doorschakelen bij niet opnemen" *61.
Toets op een toestel dat is aangesloten op phone 1 de code *61*xxxxxxxx# [beltoets]
Bij xxxxxxx het volledige nummer van phone 2.

Nu zal het via phone 1 eerst 5 X overgaan. Als binnen die tijd niet wordt opgenomen gaat het gesprek naar phone 2. Waar ie dan overgaat totdat het antwoordapparaat het opneemt.

Wil je dat phone 1 ook doorschakelt als je daarop in gesprek bent gebruik dan óók code 67.

P.S. Via MijnKPN doorschakelen doet die 2 codes in één keer.

Reageer