Onze vaste telefoon (via glasvezel) heeft een vertraging.
D.w.z. als ik met mijn mobiel mijn vast nummer bel... gaat het op mijn mobiel minstens 5 tot 10x over als de vaste telefoon pas voor het eerst overgaat.
Het verschilt ook nog al eens soms is het wel gelijk, soms na 3x maar meestal pas na 5 tot 10x.
Dit is erg onhandig omdat we onze telefoon naast prive ook zakelijk gebruiken. We schakelen momenteel telkens door naar onze mobiel. Dit is vervelend en kan niet de bedoeling zijn...
Een paar jaar geleden hebben we telefonisch contact gehad met KPN hierover na verschillende dingen te hebben geprobeerd gaf Kpn aan dat het aan de telefoon lag. We hebben daarop contact gehad met de fabrikant van de telefoon wat ook niets uithaalde. Daarop hebben we een nieuwe telefoonset aangeschaft.
Helaas bood dit ook geen oplossing. Door omstandigheden hebben we het erbij gelaten en schakelen we dus al jaren onze telefoon door. Afgelopen mei was ik het beu en heb ik wederom telefonisch contact gezocht met Kpn. Na een half uur van alles te hebben geprobeerd, gaf de medewerker wederom aan dat het niet aan Kpn ligt maar aan de telefoon. Ik heb er toen wel op aangedrongen dat een monteur moest langs komen maar dit werk niet noodzakelijk geacht. Omdat we toch toe waren aan een nieuwe heb ik wederom weer een nieuwe telefoonset aangeschaft. Echter het probleem is gebleven.
Ik voel me nu toch genoodzaakt om uit te kijken naar een nieuw abonnement bij een andere provider.
Wellicht kan Kpn nog 1x proberen mee te denken en toch een monteur aanbieden...?!
Omdat telefonisch contact niet gewerkt heeft, wou ik graag een e-mail sturen naar Kpn. Omdat jullie dit niet hebben heb ik dit forum moet gebruiken. Ik hoop dat jullie hier snel op kunnen antwoorden.
Mvg
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel