Beantwoord

VoIP Uitschakelen Experiabox

  • 18 November 2020
  • 1 reactie
  • 545 keer bekeken

Hi,

 

Ik gebruik 3CX (VoIP) naast de Experiabox V10. Het probleem waar ik nu tegenaan loop is dat de Experiabox telkens de verbinding wil overnemen, waardoor inkomende en uitgaande gesprekken niet aankomen bij 3CX. De VoIP instellingen stonden actief op SIP1, deze heb ik naar SIP2 en SIP3 gezet in de hoop dat dat het probleem oplost. Dat doet het, maar voor korte tijd.

 

Iemand die mij hiermee kan/wil helpen?

 

Groeten,

Daan

icon

Beste antwoord door Babylonia 18 November 2020, 22:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Vergelijkbaar probleem als in ander onderwerp:
https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/probleem-bij-integreren-sip-account-in-3cx-server-499144

Oplossing, Experia Box verwisselen voor een eigen router.