Beantwoord

Waarom duurt porteren zolang?

  • 6 November 2020
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Ik ben een korte periode naar Ziggo overgegaan. Het contract met Telfort is niet beëindigd! De overgang was zo’n teleurstelling dat ik weer gauw terug wilde naar Telfort/KPN. Dat kon gelukkig en het Ziggo abo is gestopt. Ik heb de Telfort/KPN apparatuur terug geplaatst, en na enig gedoe is het gelukt Internet en Televisie weer aan de praat te krijgen. Echter de vaste telefoon wilde niet werken. Na letterlijk enige uren bellen (via mobiel) bleek dat mijn nummer “geporteerd” moet worden en dat dat 14 dagen duurt. Vervolgens krijg ik twee e-mails waarin staat dat ik “extra-diensten” heb aangevraagd. Daar ben ik mij niet van bewust. Tegelijkertijd krijg ik wel een rekening van Telfort over november waar gewoon de vaste belkosten opstaan. 

Ik snap het allemaal niet meer. Kan dit nou niet anders? Moet ik echt zo lang wachten?

icon

Beste antwoord door Danny 12 November 2020, 14:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @Dick Klaassen! Welkom op ons forum. Wat leuk dat je toch besloten hebt om bij ons te blijven!

Ik begrijp dat jouw vaste telefoonnummer al overgezet was naar Ziggo, en dat deze nu ook weer teruggezet moet worden. Dat kan soms helaas wat langer duren. Ik kan dat niet versnellen, maar als het goed is heb je een e-mail gekregen met daarin de verwachte datum. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan gerust weten. 

Reageer