Beste forumleden,
Graag zou ik jullie advies vragen voor het volgende. Ik weet dat het geen zakelijk forum is maar aangezien het zowel om privé als zakelijk gaat, ga ik toch mijn dilemma hier voorleggen
Ik ben onlangs een bedrijf gestart en werk vanuit huis. Er wordt gewerkt aan een nieuwe website, brochure etc. Hierop wil ik natuurlijk mijn telefoonnummer vermelden en hiervoor wil ik een vast telefoonnummer hebben. Nu twijfel ik hoe ik dit zal regelen. De opties naar mijn idee:
- KPN klein zakelijk abonnement nemen, maar dan moet ik mijn privé omzetten naar zakelijk en dat wil ik liever niet. Alleen telefonie is hier geen optie.
- KPN EEN MKB; mooie oplossing met telefooncentrale en vast/mobiel integratie maar gelijk hogere maandelijkse kosten terwijl ik de eerste maanden nog geen zakelijk mobiel abonnement nodig denk te hebben, heb al een privé abonnement.
- Privé abonnement (Hussel glasvezel) uitbreiden met een telefoonnummer. Dit lijkt me de voordeligste oplossing. Deze kan ik dan doorschakelen naar mobiel. Kosten van doorschakelen ben ik me van bewust maar dit zal de eerste tijd toch niet veel zijn.
Wat ik me afvraag;
- Als ik de laatste optie kies (privé abonnement uitbreiden met een vast telefoonnummer), kan ik dit nummer meenemen als ik later kies voor een zakelijk abonnement? Ik wil natuurlijk niet dat ik dan weer een nieuw nummer krijg.
- Zijn er nog andere opties en wat zouden jullie doen? Neem aan dat ik vast niet de enige ben in deze situatie.
Excuus voor het wat lange verhaal. Alvast bedankt voor het meedenken!
Mvg
Michael
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel