Beantwoord

1 Super wifi 2 punt aangeschaft maar deze wordt maar niet zichtbaar in de app

  • 17 October 2022
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb 1 SuperWifi 2 punt gekocht deze heb ik van switch bekabeld aan het netwerk hangen via lan1.

Led brand continu groen maar zie de wifi punt niet in de app.

Lijkt er op dat er ook geen devices connecten met het wifipunt???

Wat kan  het probleem zijn?

 

icon

Beste antwoord door Jan_P 18 October 2022, 07:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk modem heeft u?

Experia box v12

Dus de configuratie is

experia box v12 --> switch --> superwifi 2

Maar 

experia box v12 -->  superwifi 2

Heb ik ook geprobeerd dan is de led ook continu groen maar ook niet zichtbaar in de app en ook geen verbonden devices

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u alles al een keer gereset? Het kleine resetknopje met een paperclip ongeveer 15 seconden vasthouden. Met stekker in het stopcontact en de utp-kabels die in de gele LAN poorten zitten los.

Reset gedaan hij lijkt goed te werken.

Bedankt voor het mee denken.

Ik probeer nu in te loggen op de superwifi 2 en dan moet je de eerste keer het wachtwoord wijzigen maar welk wachtwoord ik ook probeer hij geeft steeds dat hij  niet voldoet aan de eisen van 1 hoofdletter 1 speciale karakter max 12 lang etc. 

Reputatie 7
Badge +24

U kunt helemaal niet inloggen op de SuperWiFi. Zodra u het ip-adres van de SuperWiFi op de adresbalk invult en op enter druk word u direct doorgestuurd naar de webinterface van de KPN Box. U krijgt als het goed is niet eens het inlogvenster van de SuperWiFi te zien.

Zo werkt het bij mij althans.