Beantwoord

Apparaten geven aan dat er een verbinding is als ik mijn Arcadyan versterker aansluit

  • 15 October 2022
  • 6 reacties
  • 16 keer bekeken

ik kan mijn Arcadyan probleemloos op mijn Experia box V10 aansluiten, echter geeft zowel de wifi op mij smartphone als op mijn laptop aan dat ik geen internet verbinding heb.

ik geeft de wifi op mijn Arcadyan wel een andere wifi naam

wie kan mij advies geven, hoe ik zowel mijn experiabox alsook mijn Arcadyan kan gebruiken

dank u wel

 

Dick

 

icon

Beste antwoord door smsishing 19 October 2022, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @smsishing de wifi op de V10 behoort per definitie (automatisch) uit te gaan als je de originele versterkers van KPN aansluit. De reden is dat de V10 geen  mesh ondersteunt en het wifiverkeer in de war schopt als deze aan zou blijven op de V10

Dus je kunt de wifi in de V10 wel handmatig weer activeren, maar je krijgt er alleen maar een onbetrouwbare wifi voor terug.

Vandaar dat ook in alle handleidingen van de KPN versterkers staat dat de wifi in de V10 uit is/gaat en je altijd minimaal 2 versterkers nodig hebt, 1 om de wifi van de V10 te vervangen ende ander als extra wifipunt elders in huis.

 

Reputatie 7
Badge +24

ik kan mijn Arcadyan probleemloos op mijn Experia box V10 aansluiten, echter geeft zowel de wifi op mij smartphone als op mijn laptop aan dat ik geen internet verbinding heb.

ik geeft de wifi op mijn Arcadyan wel een andere wifi naam

wie kan mij advies geven, hoe ik zowel mijn experiabox alsook mijn Arcadyan kan gebruiken

dank u wel

 

Dick

 

Heeft u echt een v10? Of heeft u een v10a?

Wat bedoelt u met "Arcadyan"? Welke versterker bedoelt u daar mee? Een SuperWiFi? Of Experia WiFi? Of de witte vierkante versterker? 

Ik heb een V10

De arcadyan is de bekende witte vierkante versterker

 

Hallo @smsishing zie hieronder een link voor de optimale instellingen:

 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/device/kpn/wifi-versterker

Hoi @smsishing . Welkom op het forum.

Is het gelukt om alles werkend aangesloten te krijgen?

Nog niet, de voorgestelde manieren waren mij bekend

Ga morgen weer alles resetten en een nieuwe poging wagen

Ik zal resultaat laten weten

Dank voor alle suggestiesÂ