Vraag

Bedrade Wifiversterker blijft oranje branden

  • 31 January 2024
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Sinds enkele weken blijft de wifi versterker welke is bedraad met de experiabox oranje branden.

Ik heb nog een 2e versterker welke op de verdieping staat draadloos en deze brand gewoon groen.

Heb inmiddels alles al geprobeerd via de wifi manager echter blijft het lampje oranje branden.

Wat te doen om dit op te lossen?


6 reacties

Als je die versterkers eens omruilt, de draadoze nu bekabeld maken en omgekeerd @MJM474140 

Als die ander dan ook oranje gaat branden is de kabel waarschijnlijk niet meer goed, probeer dan eens een andere kabel, kwaliteit minimaal CAT5e.

Hai Nomen,

Dat zal ik eens proberen. Kabels heb ik al cat5e.

Reputatie 7
Badge +13

Hai Nomen,

Dat zal ik eens proberen. Kabels heb ik al cat5e.

Is het nog gelukt om dit opgelost te krijgen? Kijk anders ook eens op onze kennisbank voor Wifiversterkers.

Lukt het niet dan kun je altijd even bellen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat samen met je na!

Hoi Remco,

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest dit te proberen.

Dit staat voor morgen op de planning.

groeten,

Marco

Hoi Remco,

Inmiddels uitgevoerd echter geen verschil. De versterker welke eerst bedraad beneden stond nu boven geplaatst, draadloos, en deze btrad groen. De versterker van boven nu beneden naast de modem geplaatst, bedraad, en brand ook nu oranje. Zojuist nogmaals opnieuw opgestart maar geen verschil. Ook de modem gereset maar ook dat biedt geen verbetering. Wel viel mij op dat op het modem het WIFI lampje heel licht groen brand terwijl de overige lampjes fel groen branden.

Groeten,

Marco

Reputatie 7
Badge +13

Dan zou ik even telefonisch contact zoeken Marco. Dan kunnen ze een troubleshoot doen om te kijken wat er precies speelt.

Reageer