Beantwoord

Experia Wifipunten koppelen niet met de Box 12

  • 9 April 2024
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Ik heb onlangs de V10 omgewisseld met de V12. Deze werkt naar behoren met de TV+ boxen. Toen ik daarna de experia wifi punten (twee stuks) weer aansloot namen deze automatisch het nieuwe netwerk over en zag ik deze ook in de webinterface van de v12. So far so good!

 

Enkele dagen later waren deze punten echter ineens verdwenen in de v12 interface en zag ik ze ook niet meer in de kpn thuis app, terwijl er wel apparaten mee verbonden waren). Opnieuw toevoegen vanuit de KPN thuis app lukte ook niet.

Ik heb de punten losgekoppeld, gereset, en daarna eerst geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen. Dit lukte niet (telkens een melding dat het ww niet voldeed aan de eisen terwijl dit wel het geval was). Ik las in een ander topic dat het wachtwoord niet gewijzigd kon worden omdat de punten vanuit de v12 opnieuw geconfigureerd zouden worden. Dus volgende stap, de punten bekabeld koppelen aan de v12, en wachten maar. 

De koppeling wordt echter niet voltooid. De punten verschijnen niet in de v12 webinterface en kpn thuis app. Ik zie de 2 punten met een ip (192.168.2.102 en 192.168.2.150), en inloggen op 150 lukt, maar wachtwoord wijzigen weer niet (zie hierboven).

Hoe krijg ik de punten nu weer onderdeel van mijn netwerk?

icon

Beste antwoord door gvr_ 10 April 2024, 10:01

Bekijk origineel

1 reactie

Nou na de boel toch nog maar een keer extra te herstarten zijn de punten nu wel opgenomen in de network map en kpn thuis app. Problem solved!

Reageer