Beantwoord

Hoe kan ik de SuperWifi 2 punten retourneren?

  • 4 July 2022
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo, we hebben geprobeerd de superwifi 2 te installeren wat direct problemen opleverde, we hadden na installatie helaas geen internetverbindingen meer.

Het probleem voorgelegd bij de plaatselijke winkel en is opgelost door de modem te resetten naar fabrieksinstellingen.

Graag willen we deze superwifi 2 retourneren, wat geweigerd werd door winkel doordat aankoopbewijs ontbreekt, deze zijn aangekocht online bij de wifimanager en wordt verrekend met maandfaktuur ?

Graag hulp bij retourzending, wat is het adres waar we deze naar kunnen versturen

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 4 July 2022, 11:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hallo, we hebben geprobeerd de superwifi 2 te installeren wat direct problemen opleverde, we hadden na installatie helaas geen internetverbindingen meer.

Het probleem voorgelegd bij de plaatselijke winkel en is opgelost door de modem te resetten naar fabrieksinstellingen.

Graag willen we deze superwifi 2 retourneren, wat geweigerd werd door winkel doordat aankoopbewijs ontbreekt, deze zijn aangekocht online bij de wifimanager en wordt verrekend met maandfaktuur ?

Graag hulp bij retourzending, wat is het adres waar we deze naar kunnen versturen

Wat je ook kan proberen is 0800-0402 bellen, wij hebben een installatie garantie en zover ik weet geld dit ook voor superwifi. Mocht het zelf niet lukken kan een monteur dit voor je doen. 100% zeker weet ik dit niet, bij nieuwe installaties is dit wel het geval.

Soms komt er een wifinetwerk bij beginnend met WE2 als de superwifi aan staat, na een reset van het modem (V12) zou het originele netwerk er weer bij moeten komen. Bij een V10 zou de klantenservice de wifigegevens kunnen resetten op afstand als beide superwifi punten online zijn.

Hallo @Krabbegat40 mocht het toch terugsturen worden hieronder een link voor de juiste handelswijze:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Reputatie 7

Hoi @Krabbegat40, welkom bij ons op het forum. Ik_Hussel en Jan hebben je al op weggeholpen zo te zien. Is het daarmee gelukt?