Vraag

KPN thuis app ziet Dualband wifiversterker niet

  • 4 January 2022
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo ik ben nog steeds bezig om inzicht te krijgen in mijn thuis netwerk.

Nu zie ik op de thuis app de aangesloten wifi versterkers en de experiabox v10, maar de dual wifiversterker niet, als ik hem toe wil voegen of zeg dat er een mist, krijg ik een uitleg die resulteert in de actuele status. 2 blauwe lampjes aan.

Iemand enig idee hoe deze te zien en opgenomen te krijgen.

Daar plaatjes meer zeggen dan tekst hier het netwerk zoals er nu is.
​​​​​​

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Volgens mij worden de oude dual versterkers uberhaubt niet in de Thuis app weergegeven omdat deze geen Mesh odnersteunen.

Gezien deze app voornamelijk bestaat om inzage in en instellingen van het mesh netwerk in te zien en aan te passen.

Reputatie 7
Badge +10

Volgens mij worden de oude dual versterkers uberhaubt niet in de Thuis app weergegeven omdat deze geen Mesh odnersteunen.

Gezien deze app voornamelijk bestaat om inzage in en instellingen van het mesh netwerk in te zien en aan te passen.

 

Dacht ik ook, maar hij staat er wel tussen. Je gaat wel gelijk weer uit de thuisapp dus het werkt blijkbaar anders. Zelf nog nooit tegengekomen. Überhaupt kom je ze nauwelijks meer tegen. Niet de beste optie als je ook Superwifi’s in je huis hebt draaien.

 

 

 

 

krijg ik een uitleg die resulteert in de actuele status. 2 blauwe lampjes aan.

 

Met blauw/blauw werkt hij in iedergeval wel, bekabeld, nou ja, soort van, via die powerline adaptors. Heb je daar nooit storing op? Itv erop is al een risico. Meerdere apparaten erop helemaal. 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Theuntjes, voor zover ik weet zouden de wifi versterkers DualBand wel zichtbaar moeten zijn in de Thuis app. Waarom jij ze niet te zien krijgt ondanks dat je ze wel toegevoegd hebt, durf ik je niet te zeggen. :( Ik sluit me verder wel aan bij het bericht van @DennisA78. :)Â