Vraag

Mijn 2e SuperWifi punt geeft een geel lampje en werkt niet goed

  • 4 May 2023
  • 8 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 3

Hoi @Kpn,

Ik heb al heel lang twee SuperWifi punten. Deden het altijd prima, een in de woonkamer bij de modem en een op de overloop. Sinds maanden doet het Wifi punt het op de overloop niet meer, geeft een geel lampje. In de gang doet hij het wel, groen lampje. Maar dat is heel onhandig, ik kan hem helemaal niet kwijt in de gang. Ik heb steeds weer wat geprobeerd, oa opnieuw installeren, maar het lost niets op. Ons huis is helemaal niet zo groot en de Wifi punten zijn nu dicht bij elkaar. Ik wil gewoon op de overloop een tweede Wifipunt, zodat ik boven ook goede Wifi heb. Wat kan ik hieraan doen? Of kunnen jullie helpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Wat voor wifi versterkers heb je en wat voor modem en hoe heb je ze aangesloten bekabeld met internetkabel of zonder? 

Reputatie 5
Badge +5

Verbind de versterker die niet werkt met de modem  met internetkabel (in 1 van de 4 gele lan poorten)  dan adapter van de Wifi versterker in stopcontact en 15 min laten draaien tot groen led lampje blijft branden dan internet kabel los koppelen 

Reputatie 3

Superwifi heb ik, een V10 modem. Ze zijn niet bekabeld. En wat je voorstelt heb ik al gedaan. Hij brandt dan groen inderdaad, maar als ik hem verplaats naar de overloop dat brandt het lampje geel. Terwijl het eerst altijd wel goed was.

Reputatie 5
Badge +5

Bij een V10 modem moet de Wifi op de modem uit worden gezet en moet je het eerste wifi punt bekabeld aansluiten aan de modem en 2e Wifi punt kan draadloos via mesh met het eerste bekabelde Wifi punt verbinden 

Reputatie 5
Badge +5

Welke wifi versterkers gebruik je exact? Ronde witte / zwarte of vierkante? 

Reputatie 5
Badge +5

Probeer anders de wifi punten iets dichter bij elkaar te plaatsen binnen de 9 meter van elkaar verwijderd ongeveer  en het Wifi punt wat dichtst bij de modem staat bekabeld verbinden  met de modem via een internet kabel 

Reputatie 3

Welke wifi versterkers gebruik je exact? Ronde witte / zwarte of vierkante? 

Ronde witte

Probeer anders de wifi punten iets dichter bij elkaar te plaatsen binnen de 9 meter van elkaar verwijderd ongeveer  en het Wifi punt wat dichtst bij de modem staat bekabeld verbinden  met de modem via een internet kabel 

Dat is juist het probleem, die op de overloop staat echt binnen 9 meter van het modem. Die ene bij de modem kan ik nog proberen met een kabel aan te sluiten. Ga ik vanavond proberen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Firebitch, heb je iets aan de adviezen van Cappuccino2 gehad? Hoe ging het toen je het SuperWifi punt bij het modem met een kabel aansloot?