Vraag

Mijn Superwifi-punten werken niet meer sinds ik de Box 12 heb

  • 24 November 2023
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Badge

Sinds ik nu de Xperiabox 12 heb werken mijn super wifi punten niet en tot overmaat van ramp is mijn utp-kabel die ik van de meterkast naar de bovenverdieping heb getrokken ergens stuk gegaan. Kan ik de SuperWifi wellicht nog retour sturen tegen een kleine vergoeding?

Het enige wat nou nog zou werken om goed internet op de bovenverdieping te hebben is internet uit de muur, maar helaas krijg ik vanuit KPN hier geen response op. Ik ben als sinds 2008 klant bij KPN, maar de service valt me toch wel wat tegen...want deze vraag heb ik maanden terug óók al eens gesteld zonder een reactie van KPN die het probleem snapt en mee wil denken over een oplossing.

Hopelijk komt deze vraag nu wel ergens bovenaan uit...

Thanks


1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Welke modem had je hiervoor dan?

Gaat dit om witte Superwifi’s?

 

 

 

Het enige wat nou nog zou werken om goed internet op de bovenverdieping te hebben is internet uit de muur

DVS stekkers? Die kun je zelf bestellen toch? Maar niet aan te raden, als je het storingsvrij wilt hebben.

Reageer