Beantwoord

Stroomadapter SuperWifi 2 Punt

  • 6 February 2024
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik ben helaas wegens verhuizing de stroomadapter van mijn SuperWifi punt kwijtgeraakt. Telefonische klantenservice kon mij niet verder helpen.. online kan ik de adapter die benodigd is niet vinden. Is er een mogelijkheid om de stekker ergens te kopen/krijgen? Ik kan nu dus helaas in een gedeelte van mijn woning niet op de wifi.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 February 2024, 19:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Thomas ,

Je kunt het beste een bezoekje brengen aan een KPN-winkel. Vaak hebben ze daar die adapters op voorraad.   

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Thomas. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw stroomadapter kwijt bent. Heb je inmiddels al een nieuwe stroomadapter of kan je mijn hulp nog hierin gebruiken. Ik hoor graag van je!

Hoi @Thomas. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw stroomadapter kwijt bent. Heb je inmiddels al een nieuwe stroomadapter of kan je mijn hulp nog hierin gebruiken. Ik hoor graag van je!

@Vikash van KPN Ik heb helaas nog geen nieuwe adapter. Ik zou graag jouw hulp gebruiken!

Reputatie 7
Badge +21

Morgen na 14.30 uur ligt er een nieuwe stroomadapter voor je klaar bij het dichtstzijnde Servicepunt (Bruna, Markt 11-13 in Weert) 😊

Morgen na 14.30 uur ligt er een nieuwe stroomadapter voor je klaar bij het dichtstzijnde Servicepunt (Bruna, Markt 11-13 in Weert) 😊

Fantastisch! Hartelijk dank Vikash

Reageer