Beantwoord

Super Wifi punt werkt niet meer draadloos na stroomstoring

  • 9 April 2024
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 3

Paar dagen terug een stroomstoring gehad en sindsdien krijg ik 1 van mijn super wifi punten (wit) niet meer aan de praat. Het wifi punt werkt alleen maar als ik deze bedraad aansluit op mijn modem. Ik heb er uiteraard twee waarvan er 1 permanent bedraad aan het modem hangt en prima werkt, de tweede doet het sinds de stroomstoring niet meer. Die blijft continu rood branden. Ik heb de punten omgewisseld, resets uitgevoerd etc. Niets wil werken. Afstand is het probleem niet. Kastje functioneerde altijd prima op de plek waar hij staat, maar ook als ik ze naast elkaar zet maakt hij geen verbinding meer.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 11 April 2024, 08:38

Bekijk origineel

5 reacties

Is de wifi op de V10 nog wèl uit? Zie onderstaande link voor aanvullende hulp @influenza :

https://forum.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134

 

Reputatie 3

Net even gecontroleerd en staat uit. 

Reputatie 7
Badge +28

Dan voorlopig maar even het tweede SuperWifi-punt ook bedraad aansluiten. (met een lange kabel.) 

Reputatie 3

Dan voorlopig maar even het tweede SuperWifi-punt ook bedraad aansluiten. (met een lange kabel.) 

Ja dat heb ik nu gedaan, ging overigens ook niet zonder slag of stoot. Moest een aantal keer opnieuw opstarten voordat het lampje een keer groen ging branden. Niet meest ideale situatie, want hij staat nu niet op de plek waar hij moeten staan, maar heb nu in ieder geval wel overal WIFI in huis.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @influenza, je kunt ook nog proberen om je SuperWifi een schone installatie te geven. Dat helpt in veel gevallen goed.

Als het SuperWifi punt niet goed blijft werken, je hebt 2 jaar garantie op deze apparatuur. Binnen die periode kan je het bij problemen samen met de aankoop of bestelbevestiging meenemen naar de KPN Winkel in je buurt. Onze collega's daar kunnen je helpen met omruilen binnen garantie.

Reageer