Beantwoord

Superwifi 2 geeft na loskoppelen van Box 12 enkel een rood lampje

  • 3 February 2024
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Superwifi2 punt aangeschaft. Installatie is waardeloos. werkt gewoon niet. Met KPN gebeld dingen getest. Werkte nog steeds niet. Advies om hem om te ruilen. Nu een nieuwe zelfde problemen. Na installatie ontkoppelen van box12 continu een rood lampje. Zelfs als ik het WiFi versterker naast de modem leg, om te testen of afstand tot modem het probleem is, geeft hij rood lampje. WPS knop helpt niets. Alle verwijzingen naar installatie  instructies, resetten etc op dit forum al gelezen. Helpt voor geen meter.

 

sowieso heb ik op 5 meter van modem nog maar helft van Max snelheid. Als het meezit. Regelmatig niet meer dan 200Mbps ipv 1000. Dat lijkt mij ook niet normaal. En zit ook niet in een bunker van gewapend beton.

 

 

icon

Beste antwoord door BruisTablet 5 February 2024, 20:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Philip123456 en welkom hier op ons forum. al is de aanleiding natuurlijk wel een stukje minder. In eerste instantie zou ik je willen vragen om dit artikel op onze kennisbank eens door te nemen. je gaf aan dat je alle verwijzingen naar installatie, instructie en resetten op dit forum al hebt gelezen dus daar ben ik me bewust van hoor. In dit artikel wordt goed uitgelegd welke stappen te doorlopen bij de problemen die je momenteel ervaart. Laat je me weten of je hiermee uit de voeten kunt?

Ja dat had ik al geprobeerd maar helpt niets.

Reputatie 7
Badge +8

Probleem komt juist uit de v12.

Volg eens nauwgezet het stappenplan schone installatie. Het gaat om de vermeldde volgorde van handelingen.

Reageer