Beantwoord

SuperWiFi kapot, kan ik een nieuwe krijgen?

  • 28 January 2024
  • 8 reacties
  • 137 keer bekeken

De ontvanger van de wifi versterker werkt niet meer, hoe kan ik het beste een nieuwe ontvangen, of kan ik deze bij een kon winkel omruilen voor een nieuwe ?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 January 2024, 15:26

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

Welk type versterker is het en heb je de aankoopbon nog?

Een witte ronde, aankoopbon heb ik niet (meer) hij is van kpn, evenals de decoders

Toen die eens kapot waren gegaan kreeg ik ook een nieuwe

Badge +19

De decoders heb je in bruikleen maar de versterker is jouw eigendom.  Die heb je kado gehad of zelf gekocht.  Daar zijn dus de gebruikelijke voorwaarden van toepassing.  Wat het garantietermijn is weet ik niet. Dat zal één of twee jaar zijn.

Ik ben al meer dan 10 jaar klant, ik zie dit graag opgelost worden zonder kosten

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben al meer dan 10 jaar klant, ik zie dit graag opgelost worden zonder kosten

 

Maar het is uw eigendom, waarom zou kpn uw defecten spullen moeten vervangen / betalen ?

Ik ben ook al jaren klant, en ook ik heb netjes 130 euro moeten betalen voor de WiFi pods.
 

Ik ben al meer dan 10 jaar klant, ik zie dit graag opgelost worden zonder kosten

 

Maar het is uw eigendom, waarom zou kpn uw defecten spullen moeten vervangen / betalen ?

Ik ben ook al jaren klant, en ook ik heb netjes 130 euro moeten betalen voor de WiFi pods.
 

Wifi pods is toch een Ziggo ding @SaltyBart ?

Nieuwe wifi punten kun je kopen bij KPN, niet krijgen @Brockhuis 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben al meer dan 10 jaar klant, ik zie dit graag opgelost worden zonder kosten

 

Maar het is uw eigendom, waarom zou kpn uw defecten spullen moeten vervangen / betalen ?

Ik ben ook al jaren klant, en ook ik heb netjes 130 euro moeten betalen voor de WiFi pods.
 

Wifi pods is toch een Ziggo ding @SaltyBart ?

Als jij het zegt, ik zit bij KPN...

Reputatie 7

Welkom op het forum @Brockhuis. Tv-ontvangers en het modem blijven onze eigendom, maar de SuperWifi's niet. Die zijn zoals gezegd inderdaad jouw eigendom, die heb je of als welkomstcadeau gekregen of gekocht. Als ze kapot gaan binnen 2 jaar kan je via de KPN Winkel gebruik maken van garantie met de aankoopbon. Als het buiten de garantieperiode is kan dat niet meer, dan kan je zelf een vervangende SuperWifi aanschaffen. 

Reageer